hétfő, április 09, 2007

Locsolóknak való: kucsmagombás melegszendvics


Tegnap Nagykovácsiban az összes ismert kucsmagombás lelőhelyemet megnéztem. Az eredmény három szem kucsmagomba. A többi még nincs, vagy már nincs .....

Ma reggel megadva a tiszteletet még a három szem gombának is, előkelő reggeli készült belőlük.

A gombát vajon, kis medvehagymával, sóval ledinszteltem. A tojás szétválasztottam. A fehérjét felvertem habnak, két evőkanál reszelt sajtot kevertem hozzá. A sárgáját hozzákevertem a kész gombához. Egy zsemlét megpirítottam, megvajaztam, a gombás tojást rákentem, végül a sajtos fehérjét rátettem. Betettem a sütőbe, a hab pirulásáig sütöttem. Ez az utolsó fázis egy kis figyelmet igényel, nehogy túlsüljön.


1 megjegyzés:

István Bagi írta...

szép :)
én mindennap találok 2-3 szem heegyes kucsmát itt a völgyben, vannak köztük mindig fiatalok is, úgyhogy most csak fagyasztom öket